شکل شکل شکل شکل

جزئیات وبلاگ

تحلیل ماندگاری | تحلیل بازار | تحلیل کسب و کار | توسعه کسب و کار | توسعه بازار | ماندگاری

تحلیل ماندگاری

اهمیت ماندگای کسب و کار در بلند مدت را نمی توان نادیده گرفت همه کارآفرینان برای داشتن کسب و کاری موفق به تحلیل ماندگاری آن کسب و کار نیاز دارند. در ادمه به بررسی این موضوع می پردازیم.

چهار نکته برای ماندگاری در کسب و کارتان

در ادامه به  4 نکته که توجه به آنها باعث ماندگاری کسب و کارتان می شود اشاره می کنیم. این ۴ نکته در واقع رمز موفقیت این افراد بوده است.

تحلیل ماندگاری | تحلیل بازار | تحلیل کسب و کار | توسعه کسب و کار | توسعه بازار | ماندگاری
تحلیل ماندگاری | تحلیل بازار | تحلیل کسب و کار | توسعه کسب و کار | توسعه بازار | ماندگاری

۱- فکر کردن درباره قول و وعده هایی که می دهید

در شروع کار ممکن است تحت تاثیر هیجانات قول های بی پایه و اساس به مشتریان خود بدهید، این قول و و عده ها ممکن است به حقیقت نپیوندد و تنها چیزی که باقی خواهد گذاشت بی اعتمادی و نا امیدی مشتریان نسبت به کسب و کار شما خواهد بود و در نهایت کسب و کارتان را به زوال می کشاند.

۲- بکارگیری کارکنان خوب و حفظ انها

رمز موفقیت و ماندگاری کسب و کار داشتن کارکنانی مستعد و خوب و قدردانی از آنها است تا بتوانید برای طولانی مدت این کارکنان را برای خود نگه دارید. کارکنان خوب با انجام کارهای روتین به نحو احسنت شما را از دغدغه کارهای روزمره راحت کرده و این گونه شما برای گسترش و حفظ کسب و کارتان تمرکز خواهید کرد.

صفحه اینستاگرام هارپیا

۴- مقاومت در برابر مشکلات

زمانی که کسب و کاری را راه اندازی می کنید به طور حتم در این مسیر با مشکلات فراوانی روبرو خواهید شد، داشتن کسب و کاری ماندگار، مقاومت و مبارزه با مشکلات را می طلبد.

۵- ارتباط مستمر با مشتری و تحلیل ماندگاری

ارتباط با مشتری باید مستمر و همیشگی باشد، اشتباه بعضی از کسب و کار ها این است که بعد از خرید کالا یا خدمات توسط مشتری به طور کامل او را رها می کنند و ارتباطشان را با او قطع خواهند کرد.

تحلیل ماندگاری

گروه تحقیق و توسعه هارپیا حرفه ای ترین مجموعه مشاوره کسب و کار و دیجیتال مارکتینگ ، جهت برندسازی و تحلیل ماندگاری راهکار های مناسبی ارائه می دهد.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید