شکل شکل شکل شکل

جزئیات وبلاگ

دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال | طراحی سایت | سئو | سئو سایت | تبلیغات اینترنتی | مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

اهمیت وب سایت شما برای استراتژی دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال شما چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم وب سایت شما مکانی است که بیشتر افراد با کسب و کار شما در تعامل خواهند بود. فعالیت های بازاریابی آنلاین و آفلاین شما به احتمال زیاد کاربران را به وب سایت شما ارسال می کند. این که آیا می خواهید در مورد خدمات و محصولات خود اطلاعاتی بدست آورید و یا کاربران از طریق رزرو، خرید یا اطلاعات تماس به مشتری تبدیل شوند گروه تحقیق و توسعه هارپیا در این خصوص راهکار های زیادی ارائه می دهد.

دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال | طراحی سایت | سئو | سئو سایت | تبلیغات اینترنتی | مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال | طراحی سایت | سئو | سئو سایت | تبلیغات اینترنتی | مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ ، بازاریابی و فروش ماندگار

شما ممکن است یک کمپین بازاریابی عالی را تدارک دیده باشید اما از فروش ناامید شده باشید. یک وب سایت می تواند به دلایل مختلفی از جمله سرعت سایت ، پاسخگویی یا پیمایش ، کم کاری کند. نباید اهمیت وب سایت با کیفیت را در موفقیت استراتژی بازاریابی دیجیتال خود دست کم گرفت.

وب سایت خود را با فاکتورهای زیر در ذهن مرور کنید:

نرخ تبدیل

وب سایت شما تا چه درصد کاربران را به مشتری تبدیل می کند؟

رقابت

آیا وب سایت شما از رقبا بهتر عمل می کند یا نه؟

برندسازی

آیا وب سایت شما نشان تجاری شما را نشان می دهد؟

SEO

در موتورهای جستجو عملکرد خوبی دارید؟

پاسخگویی

آیا سایت شما پاسخگو است؟

سرعت سایت

آیا صفحات شما به سرعت بارگیری می شوند؟

راهکار های اصلاح وب سایت نا کارآمد

اگر نتایجی را که می خواهید به دست نیاورده اید و سایت شما برای اکثر این عوامل مؤثر نیست ، بنابراین ممکن است ارزش طراحی مجدد را در نظر بگیرد.

طراحی مجدد بیش از حد اغلب باعث می شود یک وب سایت عملکرد بدتری نسبت به نسخه قبلی خود داشته باشد زیرا این طرح هرکدام از این عوامل را در نظر نگرفته است.

به عنوان مثال ، وب سایتی مملو از تصاویر ، فیلم ها و محتوای تعاملی ممکن است بسیار عالی به نظر برسد اما سرعت سایت را کاهش می دهد. این ممکن است نرخ گزاف گویی را افزایش دهد زیرا کاربران نمی خواهند منتظر بمانند صفحات بارگیری شوند.

وب سایت شما برای چه کسی است؟

ابتدا مخاطبان مورد نظر خود را مشخص کنید و سایتی را که می خواهید بسازید. آیا برای:

  • مشتریان / خریدهای بالقوه
  • مشتریان / اعضای موجود
  • اخبار / رسانه ها
  • کارمندان / ذینفعان داخلی
  • عمومی
  • دیگر


هنگامی که می دانید مخاطبان شما کیست ، می توانید برای هر بخش personas بسازید و یک انتقال را در اطراف ایجاد کنید. این به شما کمک می کند تا نحوه رسیدن آنها به سایت شما و نحوه حرکت آنها را برای رسیدن به هدف مورد نظر خود درک کنید.

مخاطب هدف شما چه می خواهد؟

قبل از ایجاد هرگونه تغییر در وب سایت ، وقت خود را برای درک مخاطبان و رفتار آنها بگذرانید. اغلب ایده ها خوب است که قبل از تغییر کل موارد ، برخی از طرح ها را در سایت فعلی خود آزمایش کنید. پس از جمع آوری داده ها ، می توانید از آن در برنامه های خود برای ساخت یک وب سایت بهینه استفاده کنید.

وب سایت شما باید با مارک تجاری شما مطابقت داشته باشد و کلیه پیام های کلیدی را که مخاطبان شما انتظار دارند از طریق هر کانال بازاریابی دیگری با برند شما ارتباط برقرار کنند ، شامل شود.

اهداف وب سایت خود را تعیین کنید.

هدف وب سایت شما چیست؟

استراتژی بازاریابی دیجیتال در کسب و کار شما باید اهداف شما را تعریف کند. این ها می تواند شامل تولید محصول ، فروش ، آگاهی از برند، خدمات و … باشد. مشخص کردن این اهداف بایستی برای طراحی مجدد وب سایت اصلی مورد توجه قرار بگیرد. هنگام انتخاب یک طراح یا آژانس وب ، باید از آنها بخواهید که چگونه طراحی آنها این اهداف را برآورده می کند.

برای اطمینان از اینکه وب سایت شما اهداف شما را برآورده می کند ، طراحی وب سایت شما باید در نظر داشته باشد:

  • بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
  • بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)
  • تجربه کاربری (UX)
  • هویت نام تجاری

بهینه سازی موتور جستجو

بهینه سازی موتور جستجو مربوط به افزایش بازدید ارگانیک شما در موتورهای جستجو است که می توان با تکنیک های مختلف داخل و خارج از سایت به نتیجه رسید. این امری است بسیار ضروری که سایت شما در جستجو مشاهده شود ، زیرا تقریبا ۹۳٪ فعالیت آنلاین در موتور جستجو شروع می شود.

اهمیت واکنش گرایی وب سایت

وب سایت های دیجیتال مارکتی ، بایستی پاسخگو ساخته شوند. حدود ۶۰٪ از جستجوهای انجام شده بر روی تلفن همراه است. یک وب سایت پاسخگو بدون ریسپانسیو ممکن است درصد زیادی از کاربران و مشتریان را کاهش دهد. تعداد زیادی دستگاه وجود دارد که برای سازگاری با آنها لازم است وب سایت کاملا واکنش گرا باشد.

هنوز تعداد زیادی سایت وجود دارد که پاسخگو نیستند ، و این موضوع ناامید کننده است که مجبور شوید از آن وب سایت خارج شوید.

تاثیر بهینه سازی سایت در دیجیتال مارکتینگ

جدا از پاسخگویی ، یک طراح وب باید در مورد سایر فعالیتهای بهینه سازی صفحه مانند بهبود محتوای ، ناوبری و مسائل فنی سایت فکر کند.هر تغییری که در سایت ایجاد کنید ممکن است عملکرد سئوی شما را بهتر یا بدتر کند و این امر بر شما تأثیر می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید