از پوسته بزرگ آموزش آنلاین دیجی اکادمی رونمایی شد ...

تولید محتوای اینستاگرام در بابل

تولید محتوای اینستاگرام در بابل

امروزه فضای مجازی بستر بسیار خوبی را برای فعالیت کسب و کار ها مهیا کرده اند. از مواردی که کسب و کارها می توانند در آن به فعالیت بپردازند، علاوه بر بستر اینترنت، شبکه اجتماعی اینستاگرام است که کاربران زیادی را به خود اختصاص داده است. این شبکه محیطی امن و آزاد برای تبادلات رسانه ای فراهم کرده است که شما می توانید از آن برای تبلیغات تجارت خود استفاده کنید. شما می توانید برای انجام فعالیت تبلیغات در شبکه های اجتماعی و خصوصا تولید محتوای اینستاگرام در بابل به گروه تحقیق و توسعه هارپیا اعتماد کرده و با ما در تماس باشید.

تولید محتوا در اینستاگرام

به تولیدات هدفمند و برنامه ریزی شده عکس ، ویدیو و پست ها در بستر اینستاگرام که نه تنها کاربران عادی بلکه سایر بیزینس ها را نیز به کسب و کار شما علاقه مند می کند ، تولید محتوای اینستاگرام گفته می شود.

تولید محتوا بازتاب برند شما

همان طور که احتمالا شاهد آن هستید بازار خرید و فروش در اینتساگرام بسیار داغ است و تولید محتوا سهم شما را از این بازار تعیین می کند. اما روش های قدیمی تبلیغات دیگر پاسخگوی نیاز مشتری نیستند و باید استراتژی جدیدی را برای این کار اتخاذ نمود. با یک تولید محتوای درست می توانید کسب و کار خود را به همه بشناسید و باعث رونق فروش خود باشید.

راه های تولید محتوا در اینستاگرام

پست

رسانه های مختلفی نظیر عکس ، ویدیو و حتی یک عکس نوشته با کپشن است که حتی گاهی می تواند کپشن نیز نداشته باشد.

استوری

همه ما حداقل یک بار استوری گذاشتن را تجربه کرده ایم. اگر استوری به درستی طراحی شود و گویای خواسته ما باشد می تواند تاثیر زیادی در تبلیغات شما داشته باشد.

IGTV

اگر ویدیوی تبلیغاتی شما زمانی بالاتر از یک دقیقه دارد بهتر است که آن را در قسمت IGTV قرار دهید.

Live

پخش زنده در واقع تعامل بین صاحب کسب و کار و سایر کاربران و مخاطبان است.

به راحتی می توانید در زمینه تولید محتوای اینستاگرام در بابل به افراد متعهد ما اعتماد کنید.

تولید محتوای اینستاگرام در بابل | صفر تا 100 تولید محتوا
تولید محتوای اینستاگرام در بابل | صفر تا 100 تولید محتوا

ایده های جذاب استوری سازی

نوشتن استوری ها باید خلاقانه صورت بگیرد.

در صورتی که می خواهید صفحه ای از جایی دیگر که توضیحات بیشتر درباره کسب و کارتان داده اید را در استوری معرفی کنید از گزینه Swipe up آن را معرفی کنید.

برای تعامل بیشتر از کمپین ها و پرسش و پاسخ ها استفاده کنید.

استوری سازی و تولید محتوای اینستاگرام در بابل را به تیم هارپیا بسپارید.

ادمین محتوای اینستاگرام

طبیعتا هیچ کسی در تمام زمینه ها تخصص کافی را ندارد. اینستاگرام هم از آن دسته شبکه هایی است که فوت و فن های خاص خودش را دارد. در نتیجه نیاز دارید تا از فردی که صفر تا صد کار با آن را می داند کمک بخواهید.

حتی اگر شما اینستاگرام را به صورت کاملا فول باشید، باز هم نیاز به ادمین پیدا خواهید کرد چرا که هدایت پیج و مدیریت آن زمان بر است و شما باید تایم زیادی را از کسب و کار خود زده و به مدیریت پیج بپردازید.

بنابراین توصیه ما به شما این است که تولید محتوای اینستاگرام در بابل را برای کسب و کار خود به تیم متعهد هارپیا بسپارید.

مدیر محتوای پیج چه وظایفی دارد ؟

وظیفه اصلی این فرد برنامه ریزی برای تولید محتواست. این که چه استراتژی برای تولید محتوا به کار ببندد که بتواند نیاز مخاطبان پیج را پاسخگو باشد. این شخص تولید محتوای پیج خود را طبق اهداف پیج به پیش می برد و محتوای خود را طبق اهداف مربوطه در قالب پست، استوری و … به پیش می برد. از دیگر فعالیت های وی می توان به ایجاد کمپین های تبلیغاتی و برنامه ریزی برای افزایش فالوور اشاره کرد. تولید محتوای اینستاگرام در بابل تنها به کمک مدیر قدرتمند پیج امکان پذیر است. هارپیا همیشه کنار شماست.

تولید محتوای اینستاگرام در بابل | صفر تا 100 تولید محتوا
تولید محتوای اینستاگرام در بابل | صفر تا 100 تولید محتوا

چگونه محتوای باکیفیت در اینستاگرام تولید کنیم؟

استفاده از عکس های باکیفیت

اگر می خواهید که محتوای اینستای شما بیشتر به چشم بیاید در ابتدای کار باید برروی تصاویر کار کنید چرا که این تصاویر هستند که باعث می شوند مخاطب به خواندن پیج شما ترغیب شود.

جست و جو در الگوهای آماده

شاید اینطور به نظر برسد که استفاده از عکس هایی که دیگران تهیه کرده اند کار درستی نیست. اما شما می توانید از عکس هایی که در پیج های دیگر کمتر دیده شده اند و متناسب با کسب و کار شما هستند استفاده کنید.

ترکیب فرم ها و گونه ها

برای یک پیج یک موضوع مهم تنوع در فرمت پست ها و استوری ها و …. است. بدین معنا که شما نباید همیشه مثلا از عکس برای محتوا استفاده کنید. گاهی استفاده از یک ویدیو کوتاه می تواند به جذابیت بیشتر پیج شما کمک کند . یا حتی اگر در پی عکس گذاری محصولات خود هستید، به هیچ عنوان نباید عکس های زیادی استفاده کنید زیرا با این کار کاربر از پیج شما زده می شود.

محتواسازی از کاربر

یکی از ترفندهای بسیار خوب در زمینه تولید محتوا این است که با سوالات گوناگون و روش های مختلف از کاربر بخواهید که به سوالی در زمینه کاری شما پاسخ دهد. یا حتی با کمک مسابقات و هدایا می توانید کاربر را ترغیب کنید که بازدید پیج شما را بیشتر کند.

همکاری با برندهای برتر

یکی از ترفندهای اصلی دیده شدن در اینستا این است که با کمک اینفلوئنسرها بتوانید بازدید خود را بیشتر کنید. به این معنا که شما با پرداخت هزینه ای جزئی ، یک تبلیغ از کسب و کارتان که جامع ، کوتاه و دربردارنده پاسخ های مشتری باشد به اینفوئنسر می دهید تا در استوری یا پست هایی از پیج او قرار بگیرد.

یگر نگران تولید محتوای اینستاگرام در بابل نباشید، تیم قدرتمند هارپیا با تجربه در این زمینه اقدام به فعالیت می کند.

تولید محتوای اینستاگرام در بابل | صفر تا 100 تولید محتوا
تولید محتوای اینستاگرام در بابل | صفر تا 100 تولید محتوا

نکات تولید محتوای اینستاگرام

داستان سرایی کنید!

بله درست شنیده اید! بعد از این که عکس موردنظر خود را تهیه کرده اید با داستان سرایی سعی کنید تا توضیحاتی جامع پیرامون تصویر بدهید.

پست ها را زمان بندی کنید.

در پست گذاری شما باید بتوانید بین پست های خود ارتباط برقرار کنید تا با این کار مخاطب ترغیب به ادامه بازدید از پیج شود. به علاوه باید برای زمان انتشار هر پست یک تایم لاین داشته باشید. این موضوع به مخاطب می فهماند که شما برای پیج خود اهمیت قائلید.

مخاطبان خود را بشناسید.

دانستن این که برای چه رده سنی از جامعه و چه طرز تفکری در حال تولید محتوا هستید از اصول اولیه کار است زیرا باعث جهت دار کردن فرایند تولید محتوا می شود.

پرانرژی باشید.

سعی کنید در قسمت هایی از پیج خود پست های انگیزشی را نیز اضافه کنید. این پست ها همواره مخاطبان خود را دارند.

کامنت ها و دایرکت ها را به کار بگیرید.

نظرات کاربران درباره محصولات شما یکی از نقاط قوت برای فروش است زیرا نظرات همیشه باعث جلب توجه خریداران می شود. سعی کنید با پاسخگویی به دایرکت ها در قسمت نظرات ، تولید محتوای بهتری داشته باشید.

افراد مشهور را بخوانید.

گاهی باید کمی بیشتر هزینه کنید. به این معنا که با ارسال یکی از محصولات خود برای افرادی مشهور ، از آن ها بخواهید تا فیلمی کوتاه درباره محصول شما تهیه کنند.

تیم نوسعه کسب و کار هارپیا در زمینه تولید محتوای اینستاگرام در بابل استراتژی ها و نکات ویژه ای را پیج شما اعمال می کند.

گروه توسعه کسب و کار هارپیا

اگر شما نیز به دنیال دریافت خدمات تولید محتوای اینستاگرام در بابل هستید ، تیم قوی و حرفه ای گروه توسعه هارپیا آماده عرضه خدمات به شما هم استانی های عزیز است.

خدمات ما

مشاوره کسب و کار

اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید، برای جلوگیری از شکست حتما از مشاوران هارپیا کمک بخواهید.

طراحی و سئوی سایت

تیم قدرتمند هارپیا برای افزایش توسعه کسب و کار شما اقدام به طراحی و سئوی سایت شما می پردازد.

تولید محتوا

افراد تیم تولید محتوای هارپیا در زمینه تولید محتوای اینستاگرام در بابل و حتی تولید محتوای تخصصی سایت دارای تجربه بالایی هستند.

تماس با ما

۰۹۱۱۸۵۵۳۹۱۳ مهندس اسلامی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *