از پوسته بزرگ آموزش آنلاین دیجی اکادمی رونمایی شد ...

طراحی سایت در بابل

یکی از مواردی که باعث رونق در کسب و کار شما خواهد شد، ایجاد وب سایت مربوط به کارتان است. با در نظر گرفتن وب سایت برای کسب و کار خود علی رغم فروش بیشتر محصولات، از اعتماد بیشتری در بین مردم و خریداران برخوردار خواهید شد. کاربران و مشتریان به وب سایتی که برای کسب و کارتان در نظر گرفته‌اید، اهمیت بسیار زیادی قائل می‌شوند. طراحی سایت در بابل از اقدامات تیم قدرمند هارپیاست.

با دارا بودن یک وب سایت مرتب می‌توانید بدون محدودیت زمانی و مکانی، محصولات خود را به مشتریان ارائه دهید.گروه توسعه کسب و کار هارپیا ، بروزترین مشاور کسب و کار در بخش تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ خدماتی همچون طراحی سایت در بابل و سایر شهرهای شمال کشور را در صدر فعالیت خود قرار داده است.

گروه تحقیق و توسعه هارپیا

تیم تحقیق و توسعه هارپیا با طراحی وب ریسپانسیو – واکنش‌گرا و کاملا سفارشی براساس نیاز و سلیقه کارفرما، سایتی منحصربفرد و ویژه را برای مشتریان طراحی و پیاده‌سازی می‌نماید.

راهکارهای ما برای صنوف مختلف ازین جمله می‌باشد:

  • طراحی سایت املاک
  •  حقوقی
  • پزشکی
  •  خبری
  •  طراحی سایت شرکتی
  • طراحی فروشگاه اینترنتی

و همچنین طراحی سایت در بابل به صورت حرفه ای تمامی اصول اولیه سئو وب سایت مطابق با استانداردهای روز رعایت می‌شود.

 

خدمات هارپیا

سئو و بهینه سازی سایت

از دیگر ویژگی‌های منحصربفرد خدمات طراحی سایت با وردپرس در گروه تحقیق و توسعه هارپیا می‌توان بهینه سازی سایت و افزایش سرعت بارگذاری همزمان با ساخت سایت در مقایسه با طراحی وب عموما معمولی و کند توسط دیگر رقبا را عنوان کرد که این امر موجب افزایش رتبه سایت شما می‌شود. خدمات سئو و طراحی سایت در آمل در تیم ما ارائه می شود.

پشتیبانی رایگان

همچنین خدمات پشتیبانی ، بنا به رسالت شرکت و سابقه نزدیک به دو دهه خدمات تخصصی وب در کنار طراحی وب با هدف ارائه خدمات درجه یک و جلب کامل رضایت مشتریان، بطور شبانه‌روزی انجام می‌شود.

با خدمات پشتیبانی هارپیا بدون دغدغه به طراحی سایت در بابل بپردازید.

قیمت طراحی سایت در بابل

هزینه طراحی سایت فروش با توجه به امکاناتی که برای یک پروژه پیاده سازی می‌شود نسبت به سایر پروژه‌ها متفاوت است. طراح وبسایت امکاناتی که برای یک وب سایت مورد نیاز است را به واحد فروش اعلام می‌کند و بدین شکل پس از نیازسنجی و امکان سنجی فنی یک وب سایت هزینه نهایی به کارفرما اعلام می‌گردد. هزینه طراحی سایت در بابل توسط هارپیا بسیار اقتصادی است.

ریسپانسیو بودن وب سایت

طراحی وب سایت ریسپانسیو از ویژگیهای منحصربفرد پروژه‌های طراحی وب تیم طراحی و توسعه هارپیا می‌باشد. با توجه به گسترش روزافزون موبایل و افزایش بازدید کاربران وبسایت‌ها از طریق تلفن‌های همراه و تبلت، تمامی پروژه‌های طراحی وبسایت وب‌رمز به شکل طراحی سایت ریسپانسیو (Responsive Web Design) پیاده سازی و اجرا می‌شود.

در طراحی سایت واکنشگرا، نمایش وبسایت طراحی شده در همه دستگاه‌های کامپیوتری از جمله دسکتاپ٬ موبایل و تبلت متناسب با دستگاه بازدید کننده تغییر کرده و سایز و چینش صفحات وب سایت به شکل صحیح نمایش داده می شود.

طراحی سایت در بابل | هزینه طراحی سایت اختصاصی در بابل
طراحی سایت در بابل | هزینه طراحی سایت اختصاصی در بابل

 

طراحی سایت اختصاصی در تیم هارپیا با شاخصه‌های زیر ارائه می‌گردد:

  • طراحی وب سایت با زبان های مختلف برنامه نویسی
  • خدمات طراحی وب سایت ریسپانسیو  – واکنش گرا – سازگار با دسکتاپ ٬ موبایل و تبلت
  • عدم نیاز به طراحی اپ موبایل جداگانه – اپلیکیشن موبایل – و کاهش قیمت تمام شده
  • برنامه نویسی و طراحی پورتال فول داینامیک و امکان بروزرسانی توسط مدیر سایت
  • ارايه پنل مدیریت آسان پورتال سایت بدون نیاز به دانش تخصصی همراه با آموزش‌های لازم در قالب مستندات و آموزش حضوری به همراه تهیه فیلم آموزشی
  • کد نویسی قالب سایت بر اساس اصول اولیه طراحی وب و سئو و افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو
  • استفاده از ایده‌های روز برای طراحی وب سایت خلاقانه

مراحل خدمات طراحی سایت در بابل

از آنجا که عموما کارفرمایان برای انتخاب نحوه طراحی سایت تردید دارند که آیا یک سایت نیمه اختصاصی پاسخگوی نیازشان است یا باید برای طراحی سایت اختصاصی اقدام نمایند، تیم حرفه ای ما متخصص راه حل دادن و رفع دغدغه هایی است.

مراحل کار طراحی سایت به چه صورت است ؟

مراحل کار گروه تحقیق و توسعه هارپیا به این صورت است که در ابتدا در طی مشاوره با کارشناسان فروش تمام آنچه که کارفرما از سایت خود انتظار دارد طرح می‌شود.

مشاوره فنی

در ادامه مشاوره فنی توسط کارشناسان یا مدیر طراح وبسایت انجام می‌شود و جزییات لازم جهت انتخاب راه حل مناسب و امکان‌سنجی طراحی سایت با نیاز پروژه به طراحی وب ، بررسی می‌گردد. پس از رسیدن به طرحی منسجم از مدل وب سایت و نحوه اجرا، به جلسه پیش قرارداد دعوت می‌شوند.

مراحل قرارداد

سپس در جلسه پیش قرارداد اطلاعات تکمیلی از جمله نوع کسب و کار، ماهیت سایت و هر آنچه از طراحی وب داینامیک پروژه انتظار می‌رود طرح شده و مورد بحث قرار می‌گیرد و پس از آن تمامی اطلاعات گردآوری شده و در قالب پیوست فنی برای تایید نهایی کارفرما ارسال می‌گردد.

اجرای پروژه

 پس از تایید پیوست فنی، سفارش طراحی سایت رسما توسط کارشناسان هارپیا وارد فاز اجرایی می شود و اطلاعات لازم در اختیار تیم های اجرایی و طراح وب سایت قرار می‌گیرد و بر اساس امکانات مورد نیاز کارفرما پروژه پیاده‌سازی و عملیاتی می‌شود.

وب سایت شما ، بازاریاب شما

وب سایت شما بخش مهمی از استراتژی بازاریابی دیجیتال شماست و ما قصد داریم در این مقاله تاثیر وب سایت در بازاریابی دیجیتال را بررسی کنیم.

سایت شما با ارزش ترین جز ممکن از استراتژی بازاریابی شماست، وقت بگذارید و ارزیابی درستی از سایت خود انجام دهید تا تاثیر وب سایت در بازاریابی دیجیتال را مشاهده نمایید.

تبلیغات اینترنتی و مجازی

شما ممکن است از همه کمپین های بازاریابی استفاده کنید. تبلیغات در کانال های تلگرامی، ارسال پست در اینستاگرام، مقاله های وبلاگی و … تمام اینها به خاطر جذب مشتریان بیشتر است که در نهایت از سایت شما سر در می آورند. داشتن یک وب سایت اینترنتی خوب باعث اعتماد سازی درست در بین مشتریان و کاربران شما می شود. داشتن نماد الکترونیک ، حساب های پرداختی و … که همه آنها را، سایت های مرجع اطلاعات کاربری شما را تایید کند.

تحلیل بازار هدف جهت تولید محتوای درست

در استراتژی بازاریابی ما به دنبال ارزش های مشترک هستیم برای سایت نیز این چنین است. هدف های تجاری و نیازهای بازار هدف شما باید تطابق داشته باشند. همچنین سایت شما فقط باید برای بازار هدفتان جذاب باشد، پس در طراحی آن تلاش می کنیم تا برای مخاطبان جذاب باشد.

طراحی سایت در بابل | هزینه طراحی سایت اختصاصی در بابل
طراحی سایت در بابل | هزینه طراحی سایت اختصاصی در بابل

ارزیابی مادم العمر وب سایت

در هر دوره با توجه به تغییر سلایق و بروزرسانی ایده های مختلف محیط فروش و ارائه خدمات شما بایستی درست به کاربران معرفی شود. در نتیجه وقتی که شما در حال ارزیابی سایت خود هستید زمانی را بگذارید تا سوال های زیر را از خود بپرسید:

آیا سایت مناسب کار با موبایل است؟

تجربه یکی دو دهه اخیر نشان داده حجم افرادی که از موبایل شان برای وب گردی استفاده می کنند، در حال افزایش است پس سایت خود را با در نظر گرفتن موبایل طراحی کنید.

آیا برندها به وب سایت نیاز دارند؟

برای برند های لوکس لازم است تا احساس مد روز بودن را داشته باشند داشتن یک وب سایت تخفیفی می توانند بیشتر بر فروش جاری تمرکز کند. اطمینان حاصل کنید لوگو، شعار و طرح رنگ شما همه منعکس کننده برند شما می باشد.

تیم هارپیا برای تمامی خدمات خود از جمله طراحی سایت در بابل پشتیبانی در نظر گرفته است.

تبلیغات شبکه های اجتماعی یا اینترنتی؟

اگر صفحات اجتماعی فعالی دارید از آن باید به صورت روزانه دائمی استفاده کنید. اما سوال؟!

آیا تمام خدمات و محصولات شما به سادگی پیدا می شوند؟

چونکه بازاریابی آنلاین چنان متمرکز است که احتمالا مخاطبان هدف شما به دنبال هدف خاصی می گردند.

آیا کاربران می توانند شما را در نتایج جستجوی گوگل پیدا کنند؟

 اگر آنها نتوانند شما را پیدا کنند و زنگ بزنند و شما بگویید که این محصول یا خدمتی است که سایت شما ارائه می کند پس لازم است در سایت شما وجود داشته باشد.

 تمام سیاست های شما به راحتی معلوم هستند؟

کاربر می تواند به راحتی این روند را درک کند؟

آیا آنها می دانند که چقدر طول می کشد تا محموله به دستشان برسد؟

یا چه موقعی آنها انتظار تماس شما را داشته باشند؟

یا اینکه چه زمانی محصول می رسد؟

شما می خواهید بازخورد کافی ایجاد کنید تا کاربر بداند در کجای این فرآیند قرار می گیرد.

با طراحی سایت در بابل به راحتی تبلیغات کنید و به فروش برسید.

کلام آخر

باید بدانید که طراحی سایت یکی از اقدامات بسیار مهم برای رونق کسب و کار شما به حساب می آید . بنابراین بهتر است شما نیز در این بازار رقابت عقب نمانید و با طراحی یک سایت حرفه ای به رقابت با رقبای خود بپردازید . با تیم هارپیا این امکان برای شما محقق می شود .

برای دریافت خدمات پشتیبانی در زمینه طراحی سایت در بابل با این شماره تماس بگیرید.

تماس با ما

۰۹۱۱۸۵۵۳۹۱۳

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *